Fragt:
KUN: 38,- kr.

30 dages fuld returret

FAQ

Vi vil her besvarer de ofte stillede spørgsmål som vores kunder, i forbindelse med køb, levering, support mv. har stillet. Vælg et af følgende emner:

- Support
- Indkøbskurv
- Returnering af købte varer
- Levering
- Betaling


Support
Jeg ønsker telefonisk support, hvad skal jeg gøre?
Vi kan desværre ikke yde telefonisk support, da det kræver mange ressourcer. Vi har valgt at have prisstærke produkter i stedet. Benyt vores kundeservice via mail i stedet - Mail garanti inden 12 timer!

Jeg har skrevet til jer, via jeres kundeservice formular, men har endnu ikke fået svar?
Hvis du endnu ikke har modtaget svar inden for tidsperioden på 12 timer, har vi sandsynligvis ikke modtaget mailen. Prøv venligst at skrive til os igen. Husk at udfylde alle felter korrekt.

Indkøbskurv
Hvor finder jeg min indkøbskurv?
Tryk på "+TILFØJ TIL KURV" ved produkt du ønsker at bestille - derefter trykker du på ”INDKØBSKURV” øverst i højre side i browseren.

Returnering af købte varer
Jeg ønsker at returnere eller ombytte min købte vare, hvad gør jeg?
Ønsker du at returnere din vare, skal varen tilbagesendes til vores adresse. VIGTIGT: Vedlæg faktura nr. samt bank oplysninger(reg. & konto nr.) således vi kan returner beløbet til dig. Vi refunder hele faktura beløbet - også fragten. NB: Virksomheder og offentlige institutioner har ikke returret.
 

Levering
Jeg har ikke modtaget min varer tros overskredet leveringstid, hvad gør jeg?
Der må være sket en fejl. Kontakt os venligst.


Betaling
Hvilke kortyper kan jeg betale med?
Du kan betale med følgende kort: VISA/Dankort, MarsterCard, Maestro, VISA electron.
Vi modtager også EAN betaling.

Hvor finder jeg min faktura samt min bestillingsoversigt?
Din faktura sendes til oplyst email adresse på samme tidspunkt ordren afsendes. Har du ved en fejl ikke modtaget faktura - kontakt os venligst.