FAQ

Vi vil her besvarer de ofte stillede spørgsmål som vores kunder, i forbindelse med køb, levering, support mv. har stillet. Vælg et af følgende emner:

- Support
- Indkøbskurv
- Returnering af købte varer
- Levering
- Adgangskode
- Betaling
- Nyhedsbrev


Support
Jeg ønsker telefonisk support, hvad skal jeg gøre?
Vi kan desværre ikke yde telefonisk support, da det kræver mange ressourcer. Vi har valgt at have prisstærke produkter i stedet. Benyt vores kundeservice via mail i stedet - Mail garanti inden 12 timer!

Jeg har problemer med at sætte mit købte udstyr til, hjælper i?
Ja, har du problemer med opsætning af dit nye system yder vi begrænset fjernsupport på produktet. Kontakt vores kundeservice hvis dette bliver aktuelt.

Jeg har skrevet til jer, via jeres kundeservice formular, men har endnu ikke fået svar?
Hvis du endnu ikke har modtaget svar inden for tidsperioden på 12 timer, har vi sandsynligvis ikke modtaget mailen. Prøv venligst at skrive til os igen. Husk at udfylde alle felter korrekt.

Indkøbskurv
Jeg kan ikke få vist min indkøbskurv, hvad gør jeg galt?
Når du trykker på ”Vis indkøbskurv” øverst på siden, kan systemet forekomme en smule langsomt, da systemet skal liste de pågælende produkter i indkøbskurven. Har du yderligere problemer med handel er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Hvordan tilføjer jeg varer til kurven?
Når du har valgt et produkt, klikker du på "Tilføj kurv". Når du derefter vil chekke ud og betale, klikker du på "Vis indkøbskurv", øverst i højre side. Er du i tvivl om hvad du dernæst gør, vil vi anbefale du læser vores "ShoppingGuide".

Returnering af købte varer

Jeg ønsker at returnere eller ombytte min købte vare, hvad gør jeg?
Vores systemsdatabase gemmer din ordre i min. to år og derved vil vi altid kunne slå dit ordre nummer op. Kvittering er derved ikke nødvendigt for at påvise ret til ombytning eller returnering af vare. Ønsker du at returnere eller ombytte din vare til en anden, skal varen tilbagesendes til vores adresse. Du finder vores adresse under "Profil".

Følgende oplysninger SKAL vedlægges ved forsendelsen, hvis du ønsker at returnere din vare:
 - Hvorfor varen ønskes returneret
 - Ordre nummer
 - Reg. og konto-nr.

Følgende oplysninger SKAL vedlægges ved forsendelsen hvis du ønsker at ombytte din vare til en anden:
 - Hvorfor varen ønskes returneret
 - Ordre nummer
 - Reg. og konto-nr.
 - Hvilken vare som ønskes i stedet
 - Oplysninger omkring hvordan evt. merbetaling ønskes afviklet (bank overførsel / kreditkort / efterkrav).

Er du i tvivl omkring hvilket omfang du har fortrydelsesret, henviser vi til siden: ”betalingsbetingelser” under emnet ”Fortrydelsesret”

Levering
Jeg har ikke modtaget min varer tros overskredet leveringstid, hvad gør jeg?
Log in på din shop-konto, klik på ”Pers. indstillinger”, klik på ”betalingsoversigt”. Her kan du se status på købte varer. Har du endnu ikke modtaget din varer bedes du kontakte kundeservice for at høre nærmere.

Adgangskode
Jeg har glemt min adgangskode til ”shop-konto”, hvad gør jeg?
Klik på ”Log på Shop-konto”, klik på ”Glemt adgangskode” og indtast din email. Straks efter fremsender systemet en ny adgangskode til din email-adresse. Du kan nu logge ind via denne og ændre den til noget personligt under ”Skift adgangskode” i ”Pers. Indstillinger”.

Betaling
Kan jeg ikke betale med andre betalingskort end VISA/Dankort og MarsterCard?
Nej, der er desværre ikke muligt at betale med andre betalingskort. Hvis du ikke har MarsterCard eller VISAdankort, forslår vi at du benytter betaling pr. efterkrav. (Angiv i kommentar-feltet at du ønsker din vare sendt pr. efterkrav. NB: Et ekstra gebyr på 40,- tillægges varen)

Hvor finder jeg min faktura samt min bestillingsoversigt?
Du har mulighed for at se din faktura samt bestillingsliste under "Din konto".
Vælg: "Din konto"-> "Bestillingsoversigt" -> Tryk på "Vis" under "Handling" for at se din faktura.

Nyhedsbrev
Modtager jeg spam via den email adresse jeg opgiver ved check-ud?
NEJ! Vi er stor afstander af spam-mails. Vi fremsender aldrig unødig emails om produkter, tilbud osv. medmindre kunden ønsker at modtage nyhedsbrevet. Det er helt op til kunden selv at vurdere om han/hun ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Jeg vil gerne tilmeldes jeres nyhedsbrev, hvordan gør jeg?
Du tilmelder dig vores nyhedsbrev via menuen i højre side. Indtast din email og tryk dernæst ”Tilføj”.

Hvor ofte fremsender i nyhedsbrev?
Vi fremsender nyhedsbrev 1-2 gange årligt.

Hvordan framelder jeg mig nyhedsbrev?
Du logger ind på din ”shop konto”, trykker på ”Pers. indstillinger”, klikker på ”nyhedsbrev”, vælger ”Frameld” nyhedsbrev. Trykker dernæst på ”opdater”. Herefter vil du ikke modtage nyhedsbrev fra Computer-taske.dk. Fortryder du dette, er du til vær en tid velkommen til at tilmelde dig igen.

Har du ingen "shop konto", benyt venligst følgende link til afmelding af nyhedsbrev: Afmeld nyhedsbrev!